2012-04-01

Då var ännu en vecka slut. Det går så sjukt fort nu tycker jag, nästan lite obehagligt. Just nu ligger jag och käkar mango i soffan och väntar på att "Så ska det låta" ska börja. Idag har jag inte gjort många knop, solat och kollat på fotboll är det mest ansträngade. Mitt huvud värker och magen gör ont, men jag hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk, för det har jag verkligen inte tid med. Kände redan igår innan matchen att jag inte mådde speciellt bra och gick även av efter typ 35 minuter. Hann dock göra mitt första mål i ÖSK-tröjan, vilket var grymt skönt. Hoppas verkligen att det fortsätter så. Matchen i övrigt var ingen höjdare från min sida och vi lyckades bara spela 1-1 mot Mariestad. Tycker nog att vi borde gjort något mer mål framåt, men men. Kom hem runt 20.00 då vi även hade köpt med oss kebab som käkades framför Gladiatorerna och sen hittade jag sängen innan 23, riktigt skönt faktiskt.

Imorgon vankas föreläsning, festkommittémöte och sen så ska det skrivas PM och avslutas med träning. Fullspäckad dag för övrigt. Men det är bara att hänga i för på onsdag blir det en mini-semester. Ska på kryssning till Åbo med ett gäng glada GIHare. Blir nog hur kul som helst! Nej, nu börjar Så ska det låta och jag ska sluta skriva. Hoppas ni haft en riktigt bra helg. Puss&kram!



Kommentarer
Sofia S.

Hej! Kul att jag hittade din blogg. Har sökt bland annat till Örebro till hösten (att studera i). Alltid roligt att kunna läsa lite om någon som redan gör det. Jag bor i Gävle nu och har aldrig varit i Örebro så man är ju lite nyfiken. Hur är staden? Kände du någon när du flyttade dit? Hur är människorna/skolan? Vad pluggar du för något? Ojoj mycket frågor nu. Men är så himla sugen på att få lite info om min möjliga framtid :) Hoppas du har lust att svara. Kram!

2012-04-04 21:05:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: