Deep blue

Hello!


Idag hade vi vår debatt. Vi, jag, Evelina och Tobbe blev tilldelade ämnet "Skoluniform ska inte vara obligatorisk för elever i grund- och gymnasieskolan" och debatten gick bra förutom att båda lagen fastnade lite väl mycket i mobbningsfrågan. Men men, vi vann iallafall debatten efter att klassen fått rösta. Och som ni redan vet så gillar jag ju att vinna! ;-) Nej, men det är verkligen skönt att vara klara med den, har faktiskt gått och bävat lite för den för att jag tycker att det där med argumentation och debatt är svårt. Som tur var slapp jag ju göra det själv. Är otroligt stolt över oss alla tre. Nog om det.


Just nu sitter jag och väntar på min buss som snart ska ta mig upp på stan. Ikväll blir det att ta några glas tillsammans med Frimis-gänget. Ska bli riktigt kul faktiskt. Slog till med en lite annorlunda sminkning, för att vara mig då. Den fick gå i blåa nyanser. Försökte ta kort på den, men ja, webkameran är väl inte den bästa kanske. Men gjorde iallafall ett försök. Nu måste jag rusa. Ha en trevlig kväll! Puss & kram


Kommentarer
Sara

Fint efternamn du har :)

2012-04-14 20:01:43
Elin

Tack så mycket! =)

2012-04-16 10:53:17
URL: http://eelinsegerstedt.blogg.se/
Sara

Varsågod :)

2012-05-01 14:28:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: