Tröttmössa

Hello guys!

Tänkte att jag skulle börja med att berätta om gårdagen, som blev en riktigt succé. Jag, Joel, Erik, Simon och Elin träffades på Frimis där vi först fick lite skumpa, sen var det dags för bossen att ställa sig bakom baren för att slänga ihop en schysst drink. Han lyckades faktiskt riktigt bra. Sen var det upp till bevis för oss andra att göra detsamma. Tycker faktiskt att alla lyckades bra. Jag tog hjälp av Erik och blandade ihop mojitos som smakade bättre än de såg ut! ;-) Satt och spånade på lite diverse marknadsföringsgrejer som jag tror kan bli både bra och sjukt roligt! Runt halv ett klev vi över till Satin, nån raggaeton(?)-artist som spelade där. Vad riktigt bra drag där faktiskt. Men orkade bara en timme, sen fick Tyson komma och hämta mig. Med lite donkenmat i magen somnade jag som en stock sen.


Dagen idag har inte alls vart lika "glamourös" som gårdagen. Verkligen tillbaka till vardagen. Har tvättat, städat, diskat, lagat mat och pluggat. Ska även snart iväg på träning. Dock blir det nog bara fysträning för mig då jag inte är helt frisk än. Förkylningen/allergin vägrar att ge med sig. Nu ska jag ta och byta om till lite mer passande kläder för träningen. Puss!




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: