Weekend

Idag är det torsdag vilket betyder att imorgon är det helg igen. Det går så fort, veckorna bara springer förbi! Imorgon ska det hållas ett tal i skolan, känns som att det var längesen vi skrev och höll ett tal nu. När det är hållt är det helg igen. I helgen ska det jobbas och så har vi lagfest. Jobbar 11-16 ute på golfresturangen vid Mosjö. Mitt första "riktiga" arbetspass, så det ska bli riktigt roligt. Och när det är avslutat bär det nästan direkt av hem till Louise för lite förförfest innan vi drar vidare till Sussi och möter upp resten av laget. Vad som händer efter det är nog ännu skrivet i sand. Men jag ser verkligen fram emot det! :-)

Fick ett glädjande samtal från Tyson för några timmar sen. Han, Johan och Anton hade allihop fått det jobbet som de var på en andra intervju på för idag. Duktiga killar det där. Skönt att få ha kärleken kvar i Örebro i sommar! Han kliver nog innanför dörren vilken minut som helst med lite fika för att fira anställningen! Sånt man får unna sig ibland.

Blir ingen träning för mig ikväll heller då förkylningen från helvetet vägrar att ge med sig. Ingen träning på hela veckan har gjort mig fruktansvärt rastlös och det rycker i benen, men får se det som en moget beslut att vänta ut förkylningen. Har en tendens att gå på för tidigt så jag blir sjuk igen. Men det verkar inte som att det blir någon match i helgen, så det är skönt tycker jag. Nu klev han precis innanför dörren, så ska sluta skriva. Have a nice one! Puss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: