Vi kör igen

Ojdå, nu var det sådär längesen jag skrev igen. Dåligt av mig. Men hela hösten har vart helt hysteriskt full med plugg. Märkte rätt snabbt att ekonomi inte var något för mig. Nu har jag bytt inriktning och läser istället retorik, tror det passar mig lite bätttre om jag ska vara ärlig. Det är inte bara i skolan jag bytt riktning, utan även fotbollslag. Från Södra till Söder. Har alltså skrivit på för ÖSK Söder här i Örebro och det känns riktigt bra. Var träning igår ute på Ekäng som var riktigt hal och isig, så speciellt mycket fotboll blev det inte. Men ändå skönt och komma ner och känna på lite boll. I eftermiddag vankas det fysträning, kondition stod på schemat. Puh, hur ska jag orka?! Men man måste ju börja någonstans. Nehe, nu ska jag hjälpa Tyson med något. Ha en bra dag! Puss & kram


Kommentarer
Joel Alberyd

Sweet

2012-01-18 12:10:42
URL: http://www.finest.se/joelalberyd
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: