Bodypump

Då var det helt plötsligt onsdag igen. Sjukt vad veckorna går snabbt! Sitter för tillfället och väntar på att Tyson ska höra av sig så jag kan möta upp honom på ICA. Sen vankas en eftermiddag med plugg och träning. Träningen idag är bodypump, och jag är glad om jag tar mig upp ur sängen imorgon. Brukar vara sjukt jobbigt, och jag tror inte att denna gång kommer att vara något undantag. Men jag gillart!

Ikväll blir det till att heja fram Barcelona till seger mot Milan. Tyvärr får jag göra det ensam då Tyson ska iväg till Pitchers och kolla matchen tillsammans med hans lag. Kul för honom, tråkigt för mig. Men det kanske är lika bra då han bara sitter och klagar på att Messi är för bra för fotbollen! ;-) Nej, nu ska jag sätta igång med plugget så jag blir färdig! Have a nice one! Puss och kram!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: