Vårkänslor

Sitter och funderar på om man återigen ska göra ett försök med att börja blogga. Skulle dock vilja ändra min design lite, så om det är någon som läser min blogg och är duktig med designer, får gärna höra av sig. Vill bara ha något enkelt. :-) Men nog om det.

Har vart en väldigt produktiv dag idag. Vart till Uni och köpt böcker, pantat, handlat, diskat, lagat mat och gjort i ordning balkongen. Har tvättat utemöblerna, skrubbat och tvättat trägolvet. Sjukt varmt och jobbigt. Men nu är det gjort, och det blev riktigt fint. Så nu är den redo för vårens och sommarens alla bravader. Har precis käkat och om en timme ska jag plocka upp Nadin och Stina för att sedan åka och träna. Skönt att träna när det fortfarande är ljust! Nej, nu ska jag ta och packa träningsväskan. Men som sagt, är det nån som är bra på designer, hör av er. Vore hur snällt som helst.

Lots of love, Elin

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: